Isnin, 2 Julai 2012

Perasaan yang susar untuk di fahami

assalamualaikum semua....

okey, tajuk lain macam lah pula kan . hohoho . nak buat macam mana dah aku pun mula rasa lain macam, hmm macam mana nak mula. okey bila kita pernah terluka semestinya kita tidak mahu untuk terluka untuk kali keDUA ! bila 5 bulan pertama menjadi single , time ni memang menyampah lah dengan lelaki yang yang datang dalam hidup dan bajet kasanova. hello guy, uols hengat aku tak tahu kau ada GF. Tolonglah, baru mesej dah nak panggil yunk, sayang. Memang sayang kau murah, baru 2 hari mesej dah boleh bersayang-sayang? nampak sangat anda tidak ikhlas ya ! bila lebih setahun single. jeng,jeng,jeng. aku happy lah pula, sebab tak perlu buang masa untuk dating ! hahaha. aku pun peliklah , banyak-banyak benda aku paling malas kalau nak keluar dengan lelaki kalau tak ada benda penting. serius beb, kalau nak keluar pun mesti ada yang teman atau ramai-ramai . Ibu aku cakap, maruah seorang gadis kene jaga, jangan suka-suka nak keluar dengan orang walaupun kawan lama. kadang-kadang rasa macam kolot, tapi bila fikir-fikir mungkin ada sesuatu yang lebih baik jika kita ikut sahaja kemahuan ibubapa kita. Tak salah kan kalau kita dengar apa yang mereka nasihat, mereka lebih dewasa dan lebih mengetahui segalanya :)

okey lah, nak layan cerita politik pula. byee :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan