Jumaat, 3 Februari 2012

back to collage !

okey dah masuk bulan 2 dekat kolej. asgmnt mcm biasa belambak-lambak. 11 feb ni ada program yang pertama kali dianjurkan oleh kelab kaunseling. ishh, rasa bedebar-debar lah pula. semoga Allah permudah & lancarkanlah urusan kami. aminn. hmm, bila dah banyak aktiviti otak pun senonenglah, apa tidaknya waktu siang sibuk dengan class bila malam sibuk dengan macam-macam perjumpaan, sampaikan budak rumah saya cakap "engko memang dah tak ada masa untuk kita orang bila waktu malam erk? " isshh, saya bukan sengaja. sudah menjadi tanggungjawab saya nak buat macam mana. 2 minggu berturut-turut saya asyik keluar malam jea. aisshh, tapi best juga sebab dapat mengisi masa lapang and terdapat pengalaman tersendiri bila menghadiri program-program macam ni :) sebenarnya berpesatuan kita boleh mengasah bakat yang ada dalam diri kita. macam penasihat kelab saya cakap kita boleh asah softskill kita, tidak semua orang mempunyai keupayaan untuk bercakap dihadapan orang ramai. itu antara salah satu, kelebihan kita kita bepesatuan. selain itu, kita dapat berjumpa dan berkenalan dengan ramai orang. kepada kawan-kawan yang diluar sana, jangan rasa terbeban dengan apa yang anda buat. wish me luck

Tiada ulasan:

Catat Ulasan