Jumaat, 3 Februari 2012

reunion with my family from s'pore !

okey, firstlly ofcoz im happy because i can spend time together with my family ! tak disangka-sangka abang & kakak saya semakin menawan ! hihi. puji family sendiri ! so what, korang ado? jeles kan? haha. okey, dia stay dekat Grand Lexis Port Dickson , tempat yang aku sendiri tak sedar akan kewujudannya di bandar Port Dickson ni, nampak Port dickson ni macam tak ada apa-apa tapai kalau korang rajin mejelajah korang mesti akan jumpa macam-macam tempat yang menarik !sungguh aku tidak sangka tempat yang aku selalu ulang-alik tu ada satu tempat nama dia cowboy place ! sebelah je pun dengan marina hotel PD tu ! tapi tak pernah sekali telintas nak g makan dekat situ ! hahaha. teruknya lah diri inikan.agaknya sudah sebati dengan kedai makan pakcik ZIZAN ! dekat depan kolej tu kot ! haha. okey dekat sini ada sedikit tatapan pengikut-pengikut saya ! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan